اگر این مقاله گیشا‌ اسپرت را می‌خوانید یعنی به دنبال خرید بهترین شیکرهای ورزشی هستید. بدون شک هر ورزشکاری با شروع ورزش به طور جدی، ممکن است بخواهد از مکمل‌های ورزشی استفاده کند. زمانی که تصمیم به استفاده از مکمل‌های ورزشی می‌گیرید، کمبود شیکر مناسب برای آماده سازی مکمل را احساس خواهید کرد. شیکر مناسب این امکان را می‌دهد که پودرهای پروتئین، ویتامین‌ها و… که باید ترکیب شوند را به راحتی شیک کنید. بنابراین ممکن است این سوالات برای شما پیش بیاید که شیکر خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ بهترین شیکرهای مناسب باشگاه کدام اند؟ آیا شیکر استیل ورزشی از شیکر پلاستیکی ورزشی بهتر است؟ برای پاسخ سوالاتتان با گیشا اسپرت همراه باشید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

ویژگی‌ های ایده آل شیکرهای ورزشی

ویژگی های ایده آل شیکرهای ورزشی

بهترین شیکرهای ورزشی دارای نکات و مزیت‌هایی هستند که هر ورزشکار برای راحتی در استفاده به آن‌ها توجه می‌کند. استفاده از ابزارهای استاندارد کاربردی همیشه حرف اول را می‌زنند. در ادامه مزایا و انتظارات ورزشکاران از شیکرهای ورزشی استاندارد را به شما خواهیم گفت.

بطرییک شیکر خوب بارد در برابر بو مقاوم باشد:

اگر شیکر پلاستیکی دارید، باید بدانید بو به پلاستیک جذب می‌شود و حذف بوی بد تقریبا غیرممکن است. زیرا وقتی پروتئین در شیکر پلاستیکی باقی می‌ماند بوی بسیار بدی می‌گیرد. بهترین شیکرها برای مخلوط پروتئین، شیکرهای اسیتل ضد زنگ می باشند. چرا که شیکرهای استیل بو را جذب نمی‌کنند.

طراحی استاندارد برای راحتی در حمل کردن از مهم ترین ویژگی های یک شیکر ورزشی خوب است:

بطری شیکر استاندارد در همه جا لیوانی‌ها و همچنین در جیب کوله پشتی ها جا می‌شود. حتی برای شیک کردن به راحتی در دست جا می‌گیرند. شیکرها نه تنها برای ترکیب کردن، بلکه به عنوان بطری عالی هستند به همین دلیل باید حمل آن ها آسان باشد.

شیکر مناسب باید عایق حرارت باشد:

شیکر پروتئین خوب باید عایق باشد و دمای نوشیدنی را بتواند ساعت‌ها نگه دارد. کالج پزشکی ورزشی آمریکایی توصیه می‌کند که آب و سایر نوشیدنی‌ها در حین ورزش باید خنک باشند. آب خنک سریعتر از معده عبور می‌کند و برای جذب سریعتر به روده ها فرستاده می‌شود. از آنجا در حین و بعد از ورزش، می‌خواهید به سرعت مایعات از دست رفته با تعریق را جایگزین کنید، بهتر است از آب خنک و نوشیدنی‌های ورزشی خنک استفاده نمایید. شیکرهای استیل عایق بسیار خوبی برای ثابت نگه داشتن دمای مایعات و مکمل‌‌های ورزشی هستند.

باید پودرهای مکمل را به خوبی ترکیب کند:

هدف اصلی شیکرهای ورزشی این است که بتوانند پودر پروتئین را به خوبی ترکیب کنند. پودر مکمل‌های ورزشی نباید به صورت توده‌ای در ترکیب نهایی شناور باشند. اگر داخل شیکر یک همزن فنری داشته باشد کمک می‌کند مکمل ورزشی کامل حل شود. ویژگی برجسته شیکرها، داشتن مکانیزمی است که به ترکیب بهتر مواد و تبدیل آن به مایعی یک دست کمک می کند.

ویژگی‌های گفته شده از جمله نکاتی است که هنگام خرید کمک می‌کند بهترین شیکرهای استیل و پلاستیکی را انتخاب کنید. با توجه به ویژگی هایی که در بالا گفته شد، می توان گفت شیکرهای استیل نسبت به شیکرهای پلاستیکی برتری دارند. از این رو در ادامه بهترین شیکرهای استیل گیشا اسپرت به شما معرفی می کنیم.

بهترین شیکرهای استیل ورزشی در گیشا اسپرت

بهترین شیکرهای استیل ورزشی گیشا اسپرت

گیشا اسپرت از بهترین سایت‌های ورزشی است که علاوه بر مقالات ورزشی، بخش فروشگاهی با محصولات استاندارد ورزشی هم دارد. در این مقاله به معرفی بهترین شیکرهای استیل گیشا اسپرت می‌پردازیم تا ورزشکاران عزیز با بهترین محصولات ورزشی آشنا شوند.

شیکر بدنسازی استیل دو تیکه آندر آرمور

شیکرهای استیل دو تیکه آندر آرمور گیشا اسپرت

یکی از بهترین شیکرهای استیل با ظرفیت ۰.۶۵ لیتر، شیکر دو تیکه آندر آرمور است. از جمله خاصیت های این شیکر استیل، بو نگرفتن آن است که ورزشکاران بسیار روی این مساله حساس هستند. شیکر استیل آندر آرمور دو تیکه است و یک بخش جداگانه برای نگهداری قرص و انواع مکمل‌های وزشی دارد. به ورزشکار کمک می‌کند تا محل مناسب و تمیزی برای نگهداری مکمل‌ مصرفی روزانه داشته باشد. حفظ دمای ثابت نوشیدنی داخل شیکر تا ۲ ساعت، مناسب برای ورزشکارانی که نوشیدنی‌شان را در دمای خاصی میل می‌کنند. برای شیک کردن مکمل ورزشی دیگر نگران نشتی و پخش شدن آن نباشید. این شیکر با دهانه بزرگ و ضد نشتی، دارای همزن فنری است که مکمل را یکدست ترکیب می‌کند.

شیکر دو تیکه استیل مدل NOCH

شیکر دو تیکه استیل مدل NOCH

بهترین شیکرهای استیل دو تیکه انتخاب ورزشکارانی است که نمی‌خواهند ظروف بزرگ مکمل‌های ورزشی را تا باشگاه حمل کنند. زیرا یک کاپ کوچک جدا از محفظه اصلی شیکر دارند که میزان مکمل مصرفی را داخل آن می‌ریزند. شیکر دو تیکه استیل مدل NOCH بدنه مندرج برای اندازه گیری دقیق برای ترکیب کردن مکمل ورزشی دارد. بدنه استیل ضد زنگ، مقاوم که عرق نمی‌کند و شیک کردن را برای کاربر راحت می‌کند. ظرفیت کاپ این شیکر استیل ۰.۶ لیتر و مناسب برای ترکیب کردن انواع مکمل‌های ورزشی است. شیکر استیل NOCH دارای همزن فنری است که در حل کردن انواع مکمل‌ها و یکدست بودن محتویات آن کمک می‌کند. طراحی خاص این شیکر از دیگر مزیت‌های آن است که در عین سادگی از جمله پرطرفدارترین شیکرهای استیل می‌باشد.

شیکر بدنسازی استیل یک تیکه آندر آرمور

از جمله بهترین شیکرهای استیل که محبوبیت فراوانی در بین بدنسازان دارد شیکر استیل یک تیکه آندر آرمور است. شیکرهای استیل یک تیکه آندر آرمور با ظرفیت ۷۰۰ میلی‌لیتری در سه رنگ استیل، قرمز و مشکی موجود هستند. شیکرهای استیل یک تیکه آندر آرمور دو جداره هستند و دمای مکمل را ۲ تا ۴ ساعت ثابت نگه می‌دارند. همزن فنری فلزی برای ترکیب بهتر مکمل تعبیه شده تا محلولی صاف و یکدست ارائه دهد. درجه‌بندی روی بدنه شیکر، به ترکیب دقیق میزان مایعات و پودرهای مکمل‌ ورزشی به ورزشکاران کمک می‌کند. چاپ با کیفیت لوگو و رنگ ضدخش بدنه از جمله نکاتی است که ورزشکاران هنگام انتخاب به آن دقت می‌کنند. مزیت‌های شیکر یک تیکه ۷۰۰ میلی‌لیتری آندر آرمور باعث شده که جزو بهترین شیکرهای استیل ورزشی باشد.

برای مشاهده و خرید شیکرهای بیشتر می توانید به صفحه شیکرهای استیل گیشا اسپرت مراجعه فرمایید.