باشگاه‌های ورزشی، یکی از پرطرفدارترین فضاهایی هستند که در آن می‌توان تفریح و سلامتی را به همراه یکدیگر تجربه کرد. این فضای سالم که به دنبال ایجاد فضا و محیطی شاد و امن برای هر فردی، او را از تنش و بیماری نیز دور نگه می‌دارد، در استانداردهای خاص خود راه‌اندازی می‌شود. استانداردهایی که گاه در کشورهای بزرگ دنیا با یکدیگر متفاوت بوده و رده‌های بیشتری برای بهبود شرایط آن در نظر گرفته می‌شود.

در این مقاله و در ادامه به دنبال آن هستیم که درباره چندین باشگاه بزرگ ورزشی دنیا که به عنوان بهترین باشگاه‌های ورزشی شناخته می‌شوند و تا به امروز شهرت یافته‌اند، نکاتی را بیان کنیم. نکاتی که به شما کمک کند تا بتوانید استانداردهای بزرگترین و برترین باشگاه‌های ورزشی دنیا را شناخته و درباره آ‌ن‌ها اطلاعاتی را کسب کنید.

در ادامه با ده باشگاه برتر ورزشی و بدنسازی جهان آشنا خواهیم شد و مزایای این باشگاه‌ها نسبت به دیگر باشگاه‌ها را برخواهیم شمرد. امید است با همراهی ما در ادامه بتوانید اطلاعات خوبی را در این زمینه به دست آورده و از آن‌ها بهره و استفاده کافی و لازم را ببرید.

باشگاه بدنسازی  sky wellnessصربستان؛ لوکس‌ترین باشگاه بدنسازی اروپا

یکی از لوکس‌ترین باشگاه‌های موجود در اروپا که در سال ۱۹۷۳ ساخته شد، باشگاه Sky wellness است. این باشگاه که مشرف به رودخانه دانوب طراحی و ساخته شده است، با نام این رودخانه نیز شناخته می‌شود. در این باگشاه می‌توانید انواع و اقسام امکانات ورزشی برای ورزش‌های مختلفی چون یوگا، پیلاتس و تای چی چوان را ببینید.

ضمن اینکه در کنار تمامی این امکانات، امکانات مناسب دیگری نیز برای ورزش‌های هوازی نیز تعبیه شده است. برنامه‌های آموزشی این باشگاه، یکی از دلایل شهرت آن است که بسیار کاربردی و مناسب برای ورزشکاران بوده و می‌توانند به خوبی از آن بهره ببرند.

باشگاه Sky wellness را می‌تواند از لوکس‌ترین باشگاه‌های اروپا و حتی جهان دانست. این باگشاه در کنار تمامی امکانات مجهز خود، معماری بی‌نظیری نیز دارد و چشم‌انداز باشکوهی را برای کاربران خود فراهم کرده است. حق عضویت سالانه این باشگاه چیزی در حدود ۳۰ هزار دلار بوده که آن را تنها برای افراد لوکس و پولدار جامعه مناسب می‌گرداند.

باشگاه بدنسازی  sky wellnessصربستان؛ لوکس‌ترین باشگاه بدنسازی اروپا

باشگاه بدنسازی  Harbour لندن؛ دارای طبیعتی بی‌نظیر و جذاب

اگر به دنبال یک باشگاه خوب و مدرن در لندن باشید، نام باشگاه Harbour را باید شنیده باشید. باشگاهی که به عنوان یکی از بهترین باشگاه‌های لندن در نظر گرفته می‌شود و میزبان افراد مشهور بسیاری است. این باشگاه طبیعت نحصربه‌فرد و امکانات قابل توجهی را ارائه می‌دهد که سبب جلب توجه افراد بسیاری به خود شده است. در این باشگاه ورزشگاه و استودیوی ناسبی برای انجام ورزش‌های تیمی و گروهی تعبیه شده است.

در کنار آن داشتن یک استخر ۲۵ متری و آبشاری زیبا برای جلوه بخشیدن به محیط، جذابیت این باشگاه را دو چندان کرده است. افراد مشهور بسیاری سالیانه از این باشگاه استفاده می‌کنند و در آن به تمرینات مختلف می‌پردازند. پرنسس دایانا یکی از این افراد است که تا به حال بارها و بارها در این باشگاه دیده شده است. حق عضویت سالیانه ۲۰ هزار دلاری باشگاه Harbour سبب شده است تا از جهت هزینه و  قیمت این باشگاه در رده باشگاه‌های لوکس و گران قیمت دنیا قرار گیرد. هزینه‌ای که در کنار امکانات مدرن و به روزی که ارائه می‌دهد، هزینه مناسبی برای کاربران این باشگاه است.

باشگاه بدنسازی  Harbour لندن؛ دارای طبیعتی بی‌نظیر و جذاب

باشگاه بدنسازی سرژ مورو؛ مونترال، کانادا

اگر به دنبال باشگاهی هستید که در آن به هیچ عنوان معطل وسایلی که دیگران در حال استفاده هستند، نباشید باید یک سفر به مونترال کانادا بروید! باشگاه بدنسازی سرژ مورو، باشگاهی مدرن و امروزی بوده که مملو از انواع و اقسام تجهیزات است. این باشگاه فضای بزرگ و دلبازی داشته و همه مدل امکانات بدنسازی را درون خود جای داده است.

از بدنسازی گرفته تا ورزش‌های هوازی و انواع ورزش‌های رزمی، در این باشگاه فضای خصوص به خود را داشته و از امکانات مجهزی برخوردار است. در کنار تمامی این‌ها داشتن رختکن بزرگ، سالن استراحت متناسب با افراد و رستوران این باشگاه بسیار مجلل بوده و کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد. اگر در نیمرکه غربی زمین به دنبال یک باشگاه لوکس می‌گردید، بهتر از این باشگاه را مشاهده نخواهید کرد!

باشگاه هولمز سوئیس؛ باشگاهی در سراسر اروپا

باشگاه هولمز از آن دسته باشگاه‌هایی است که برای استفاده از آن نیازی به سفر کردن به سوئیس ندارید، باشگاه هولمز، در سراسر اروپا شعبه‌های مختلف و متعددی دارد و با حضور در آن‌ها می‌توانید از این باشگاه لوکس و مدرن استفاده کنید. این باشگاه در کنار تمام امکانات ورزشی خود، امکانات بسیار دیگری را نیز ارائه می‌دهد. در بین تمامی امکانات مدرن و به روز این باشگاه، داشتن فضایی برای نگهداری کودکان خردسال نکته تمایز و تفاوت این باشگاه از دیگر باشگاه‌ها است. حرفه‌ای‌ترین پرستارها در این باشگاه‌ها مشغول به فعالیت بوده و از کودک شما در حین استفاده از امکانات باشگاه نگهداری می‌کنند.

EAtEquinox ؛ باشگاهی لوکس با ظرفیت کم و محیطی آرام در آمریکا

دومین باشگاه لوکس و مدرن آمریکا را می‌توان EAtEquinox دانست. باشگاهی که جلسات آموزشی نامحدود خود را برای کاربران با مربی خصوصی برگزار می‌کند و تمامی امکانات لازم را در اختیار افراد قرار می‌دهد. این باشگاه که در سال ۲۰۰۴ تاسیس شده است، در کنار تمامی امکانات رایج، از امکانات منحصربه‌فردی نیز برای کاربران خود استفاده می‌کند. امکاناتی چون ارزیابی سلامت مخاطبان و داشتن لوازم بهداشتی مراقبت پوست و موی کاملا شخصی برای کاربران از امکانات منحصربه‌فرد آن است.

در کنار تمامی این نکات، حضور افراد کم و محدود در باشگاه از دیگر مزایای اصلی این باشگاه محسوب می‌شود. هرساله تعداد افراد ثبت‌نام کننده در این باشگاه محدود بوده و کاملا کنترل شده هستند. در حدی که در تمام باشگاه هیچ‌گاه تعداد حاضرین بیش از ۲۰۰ نفر نخواهد بود. این موضوع سبب می‌شود تا بتوانید با خیالی آسوده و خاطرجمع در باشگاه به فعالیت پرداخته و از تمامی امکانات بهره و استفاده لازم را ببرید.

EAtEquinox ؛ باشگاهی لوکس با ظرفیت کم و محیطی آرام در آمریکا

باشگاه دابلیو و باربرینی؛ باشگاهی با طراحی خاص و منحصربه‌فرد در رم ایتالیا

دابلیو و باربینی باشگاهی است که در کنار ظاهر مدرن خود، فضایی نوستالوژی و کاملا تاریخی را بلرای شما به ارمغان می‌آورد. فضای این باشگاه می‌تواند شما را به چندین دهه و قرن قبل ببرد و فضای تاریخی را برای شما به تصویر کشد. اما این موضوع موجب حضور امکانات به روز و مدرن در این باشگاه نشده است. دابلیو و باربینی که شعب فراوانی دارد، از امکانات مدرنی بهره می‌برد و از تجهیزات بدنسازی تا سونا و استخر و سالن ماساژ حرفه‌ای را برای کاربران خود فراهم می‌کند. لاغری و رسیدن به وزن و اندام ایده‌آل در این باشگاه و زیرنظر مربیان آن بسیار ساده و شدنی است!

باشگاه دابلیو و باربرینی؛ باشگاهی با طراحی خاص و منحصربه‌فرد در رم ایتالیا

باگشاه اولترا اسپرت؛ با بیش از ۴۰۰ شعبه در سراسر آمریکا

مجموعه اولترا اسپرت یکی از مجموعه‌های ورزشی بزرگ کشور آمریکا بوده که چیزی در حدود ۴۰۰ شعبه در سراسر ایالت‌های مختلف این کشور دارد. اولترا اسپرت، باشگاهی بدنسازی و کاملا مدرن بوده که پذیرای کاربران بسیاری است. این باشگاه که به عنوان یکی از باشگاه‌های برتر و خفن بدنسازی جهان شناخته می‌شود، فضایی در حدود ۱۰۰ هکتار داشته و در طول ۲۴ ساعت شبان‌روز دائمی باز است! همین موضوع آن را به باشگاهی منحصربه‌فرد تبدیل کرده است تا مخاطبان بسیاری را به سمت خود بکشد. در کنار این ویژگی، داشتن امکانات و تجهیزات کاملا مدرن و به‌روز و مربیان ورزشی متخصص، این باشگاه را به باشگاهی حرفه‌ای و لوکس در آمریکا تبدیل کرده است.

باگشاه اولترا اسپرت؛ با بیش از 400 شعبه در سراسر آمریکا

باشگاه تاریخی دوهرتی در استرالیا؛ باشگاهی ۲۴ ساعته و همیشگی

یکی از مطلوب‌ترین مقاصد ورزشی دنیا در قاره استرالیا، باشگاه تاریخی و ورزشی دوهرتی است! این باشگاه که در سال ۱۹۹۴ ساخته شده است، برای کاربران خود فضایی نوستالوژی را به وجود می‌آورد. فضایی که در آن در حال سفر به تاریخ هستند و حال و هوای مدرسه قدیمی را برای افراد تداعی می‌کند. اگر شما هم به تاریخ علاقه دارید و می‌خواهید که در دل یک باشگاه مدرن با تجهیزات کامل، این احساس را تجربه کنید، از باشگاه دوهرتی استرالیا غافل نشوید.

علاوه بر تمامی این نکات، لازم به ذکر است که باشگاه دورهتی باشگاهی ۲۴ ساعته است که برای مسافران و رهگذران می‌تواند مقصد خوب و مناسبی را رقم بزند. ضمن اینکه این باشگاه شرایط ثبت‌نام هفتگی را نیز برای مسافران فراهم کرده است تا بتوانند با هزینه تنها ۱۵ دلار از آن استفاده و بهره لازم را ببرند!

باشگاه بدنسازی اکسیژن؛ محیطی مجلل برای علاقه‌مندان به تناسب اندام

باگشاه ورزشی اکسیژن از آن دسته باشگاه‌هایی است که حتما تابه‌حال در یوتیوب ویدئوهای آن را مشاهده کرده‌اید. باشگاهی که از دور، نمایی شبیه یک هتل جملل و لوکس را دارد و در داخل خود از انواع و اقسام امکانات به روز دنیا برخوردار است. این باشگاه که در کشور کویت قرار دارد، به تازگی ساخته شده است و کاملا جدید است. باشگاهی که ورود به آن شما را به بهشت می‌برد و در آن می‌توانید از هرگونه امکاناتی بهره‌نمد شوید. با استفاده از این باشگاه، شما به راحتی و کاملا با علاقه به کاهش وزن خود پرداخته و اندام ایده‌آلی را برای خود خواهید ساخت. محیط این باشگاه، بسیار بزرگ و مجلل بوده و می‌توان آن را یک باشگاه پنج ستاره در نظر گرفت!

Embody Fitness؛ باشگاهی باشکوه و لوکس در جنوب خلیج فارس

دهمین و آخرین باشگاه برتر دنیا که در این مقاله به دنبال معرفی آن هستیم، باشگاه Embody Fitness در دوبی است. این باشگاه دارای بزرگترین سالن بدنسازی در دوبی بوده و امکانات بسیار مجلل و کاربردی را دارد. در این باشگاه از انواع و اقسام امکانات عمومی تا خصوصی و vip برای افراد موجود است. منظره و چشم‌انداز این باشگاه به قدری زیبا و حیرت‌انگیز است که می‌توان تنها برای دیدن این منظره، در این باشگاه ثبت‌نام کرد!

امکانات لوکس و کاملا مدرن و جدید این باشگاه، هرساله مسافران و افراد بسیاری را به شمت خود می‌کشد. افرادی که در بین آن‌ها، نام افراد مشهور و بزرگ نیز دیده می‌شود. افرادی که از این امکانات استفاده کرده و سبب رونق گرفتن این باشگاه تا به امروز شده‌اند.

Embody Fitness؛ باشگاهی باشکوه و لوکس در جنوب خلیج فارس

جمع بندی پایانی مقاله

اگر مقاله را تا به اینجا همراه ما بوده باشید، اکنون به خوبی درباره بزرگترین و برترین باشگاه‌های بدنسازی دنیا اطلاعاتی را کسب کرده‌اید. باشگاه‌هایی که هریک دارای ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد خود هستند و در یک گوشه از دنیا قرار دارند. از کانادا و مونترال تا استرالیا را سفر کردیم و ده باشگاه برتر دنیا را در گوشه گوشه دنیا مورد رصد خود قرار دادیم. به آسیا و خاورمیانه رسیدیم و در کویت و دوبی، دو باشگاه بزرگ و مجلل را مشاهده کردیم.

به اروپا و باشگاه‌های دارای چندین و چند شعبه‌ای رفتیم و درباره امکانات و ساعت استفاده از هریک از این باشگاه‌ها نکاتی را عنوان کردیم. نکاتی که سبب شود شما با امکانات ورزشی در اقصی نقاط دنیا آشنا شده و اطلاعاتی را به دست آورید. امید است در این سفر دور و دراز همراه ما بوده باشید و اکنون با خواندن این اطلاعات از باشگاه‎های بزرگ و برتر دنیا، بتوانید مقصد خود را برای استفاده و الگوبرداری باشگاه انتخاب کنید!