تیشرت ورزشی مردانه یکی از محبوب‌ترین انواع پوشاک ورزشی در بین آقایان ورزشکار رشته‌های مختلف محسوب می‌شوند.

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در هنگام خرید تیشرت ورزشی می‌بایست به آن ها توجه کرد،میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

جنس پارچه

  • جنس پارچه تیشرت باید به نوعی باشد که در حین انجام حرکات ورزشی و یا برخورد با اجسام تیز به راحتی دچار آسیب نشود. همچنین لازم است خنکی و راحتی با برای ورزشکاران ایجاد کند. کیفیت دوخت تی‌شرت باید به نوعی باشد که تن خور زیبایی برای ورزشکاران داشته باشد. داشتن حس خوب و زیبایی با پوشیدن یک تی‌شرت ورزشی شیک، می‌تواند از نطر روانی بر روی ورزشکار تاثیر مثبت گذاشته و در نتیجه عملکرد ورزشی وی را بهبود بخشد

 کیفیت دوخت

  • کیفیت دوخت باید به گونه‌ای باشد که:
  1. استایل و کپ خوبی داشته باشد
  2.  نخ کش نشود و یا درزهایش باز نشود
  3. با دوام باشد

دوام چاپ استفاده شده

  • بیشتر تی‌شرت های ورزشی مردانه دارای چاپ با طرح های خاص و فانتزی هستند. وقتی از کیفیت چاپ صحبت میکنیم منظور این است که وقتی تیشرت ورزشی زیاد میپوشیم و یا آن را میشوریم چاپش کم رنگ و یا کنده نشود.

بیشتر بخوانید: اطلاعات و دانستنی های جالب درباره‌ی تیشرت ورزشی مردانه و زنانه

راحتی و سبکی

  • تیشرت ورزشی مناسب تمرین باید به گونه‌ای باشد که به هنگام تعریق و در نتیجه خیس شدن لباس، سریع تر خشک شود که سبب راحتی ورزشکار میشود. به منظور همین نکته جنس بیشتر تی شرت های ورزشی از پلی استر و یا سایر مواد مناسب این کار ساخته میشود.

طراحی زیبا

  • طراحی زیبا نیز فاکتور مهمی برای جذاب به‌ نظر رسیدن ورزشکار هنگام تمرین میباشد. خیلی از ورزشکاران به ظاهر و استایل خود توجه دارند که با به تن داشتن تی شرتی شیک با طراحی زیبا میتوانند به این مهم دست پیدا کنند.

انواع تیشرت های ورزشی مردانه در گیشا اسپرت

جنس تیشرت‌ ورزشی اغلب نخ پنبه و یا ترکیب نخ و پلی استر است و گاها فلامنت نیز در آن‌ها بکار برده می‌شود. فرم یقه تی شرت‌های اسپرت معمولا گرد و هفت بوده و تن خور آن‌ها جذب یا آزاد است. تی‌شرت‌ ورزشی یقه دار که پولوشرت نامیده می‌شود نیز نوعی دیگر از این دسته بندی به شمار می‌رود.ورزشکاران رشته‌های مختلف مانند بدنسازی، فیتنس و کراس فیت حین تمرینات از تیشرت‌ها استفاده می‌کنند. در فصل گرما استفاده روزمره از تیشرت نیز در بین آقایان رایج است.

فروشگاه آنلاین گیشا اسپرت تنوع بالایی از تیشرت‌های ورزشی مردانه را برای شما همراهان عزیز فراهم کرده است. همواره سعی شده تا از بهترین و جدید ترین برندهای روز ورزشی چون:

تیشرت های ورزشی با کیفیت را برای شما عزیزان فراهم کنیم.تا ضمن خریدی آسان و مطمئن تجربه‌ی لذت بخشی هنگام استفاده از محصولات ما را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی فاکتورهای مهم جهت خرید یک تیشرت ورزشی مردانه حرفه‌ای

خرید تیشرت ورزشی به صورت آنلاین

خرید تی‌شرت ورزشی وقتی دشوار می‌شود که مجبور باشید برای انتخاب بهترین مدل تیشرت اسپرت، مدت زمان زیادی را در فروشگاه‌های ورزشی مختلف برای پیدا کردن مدل دلخواه خود بگذرانید. اما شما می‌توانید بدون نیاز به خروج از خانه، جدیدترین مدل‌های تی شرت ورزشی مردانه را در سایت گیشا اسپرت ببینید و با خرید اینترنتی بهترین‌های تیشرت ورزشی را انتخاب کنید.

تیشرت ورزشی موردنظرتان را سفارش بدهید و درب منزل تحویل بگیرید. در کنار این‌ها، خرید اینترنتی از گیشا اسپرت می‌تواند کار ساده‌ای باشد چراکه شما می‌توانید به هر دلیل که از سفارش خود راضی نبودید آن را تا یسه روز کاری پس از تحویل، تعویض کنید و یا پس دهید.

فرصت‌های فروش ویژه و حراج‌های فصلی، فروشگاه اینترنتی گیشا اسپرت را برای یک خرید ارزان از دست ندهید. بهترین تی‌شرت‌های ورزشی را با قیمت‌های مناسب و کیفیت بالا در گیشا اسپرت پیدا کنید و به سادگی با چند کلیک بخرید.

اگر در مورد نحوه خرید و یا موارد دیگر سوالی داشتید می‌توانید از قسمت چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.