اصطلاح “پیراهن یا تیشرت ورزشی” هر یک از سبک‌های مختلف را که در ابتدا برای کارهای ورزشی توصیف می کند. اما در اوایل دهه ۲۰۰۰ در دسته گسترده ای از لباس های غیر رسمی یا اوقات فراغت گنجانده شده است. به عنوان مثال می توان به لباس ورزشی چوگان، تیشرت اسپرت راگبی و تیشرت های های آستین کوتاه اشاره کرد.اینها برش هایی مشابه تیشرت های تجاری اما در پارچه ها و رنگ های کمتر رسمی دارند . همچنین یقه هایی دارند که به صورت باز پوشیده می شوند.

تاریخچه تیشرت ورزشی

بدون ذکر اهمیت لباس ورزشی یا برخی از شبه های کلیدی آن در طول تاریخ اخیر که مطرح و استفاده شده اند. با افت (و در بعضی جاها از بین رفتن واقعی) کت و شلوار در محل کار و به طور پیش فرض پیراهن و کراوات و استفاده از “لباسهای راحت تر”، یا گاه به گاه تجاری، مردان به دنبال لباس هایی هستند که پوشش آن در اوقات فراغت به عنوان پایه ای برای پایبندی به استانداردها و نمایش سلیقه فردی است.

برای بسیاری، بدون در نظر گرفتن قصد ورزشی بودن یا نبودن، برخی تیشرت ها معمولاً دارای یک دیدگاه ورزشی هستند (احتمالاً با تأیید افراد مشهور) یا هدف دوگانه ای به عنوان تیشرت های ورزشی و لباس های گاه به گاه رسمی دارند. امروزه لباس ورزشی نقش اساسی در کمد لباس های مردم دارند، آنها به راحتی در دسترس هستند. از نظر قیمت مناسب بوده و هنگام هماهنگی با سایر موارد به تنها به اندکی خلاقیت نیاز دارند.

آشنایی با اولین سبک تیشرت ورزشی

تیشرت وررزشی چوگان یک نمونه کلاسیک از فیلتر کردن لباس ورزشی به عنوان یک کالای اصلی در جریان زندگی است، تیشرت اسپرت چوگان برای سختی های زمین چوگان در قرن نوزدهم طراحی شد، بعداً برای زمین تنیس از همان لباس اقتباس شد؛ نسخه تنیس که در طول دهه ۱۹۳۰ توسط رنه لاکوست طراحی شده بود با استقبال گسترده افراد ثروتمند و مشهور در ریویرای فرانسه روبرو شد.

با ظهور بازار لباس اوقات فراغت در دهه ۱۹۷۰ (زمانی که بسیاری از مردان سنت پوشیدن پیراهن و کراوات را هم در طول هفته و هم در آخر هفته شکستند)، تیشرت ورزشی چوگان در کمد لباس کار هم پذیرفته شد و همچنین برای اوقات فراغت با شلوار جین یا شلوارهای بدون ساختار استفاده می شدند، این نشانه ظهور دورانی است که زنان و مردان راحتی را به عنوان ملاک انتخاب لباس خود قرار می دهند.

اگرچه لاکوست درلباس ورزشی پیشگام بود، اما آدیداس، فرد پری، بن شرمن و (به ویژه) رالف لورن از دهه ۱۹۸۰ به بعد قهرمان این ظاهر بودند. در این دوره، محبوبیت آن همزمان با ظهور طرفداران سبک مانند مد، رسمی و B-boys بود. هر گروه برای ایجاد ظاهر منحصر به فرد خود، از یک نسخه سازنده خاص استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی فاکتورهای مهم جهت خرید یک تیشرت ورزشی مردانه حرفه‌ای

ظهور تیشرت ورزشی در دنیای تجاری

در همان دوره، مونوگرام‌های کوچک و نامحسوس که روی بسیاری از این لباس ها با سلیقه بالا دوخته شده بود. (تمساح لاکوست، بازیکن چوگان لورن) توسط شرکت های رقیب تقلید و بزرگ نمایی شد . آرم و مارک تجاری بخشی جدایی ناپذیر از ظاهر برخی از پیراهن های چوگان، پیراهن های راگبی و سایر لباس های اوقات فراغت است. بسیاری از طراحان و مارک‌ها از جمله تامی هیلفیگر، چیپی، نایک، بنتون و دیزل از این ظاهر بهره می برند.

لباس راگبی مانند لباس چوگان از یک لباس پوشیده شده برای یک ورزش خاص تشکیل شده است. تیشرت اسپرت راگبی استاندارد، با یقه گره خورده و راه راه گسترده (در اصل به رنگ تیمی بود) در اواسط قرن بیستم از زمین بازی خارج شد و به کمد لباس اوقات فراغت رفت. همچنان جز دسته اصلی لباس های اوقات تفریح و فراغت مردانه است.

تیشرت ورزشی بروکس

تیشرت ورزشی بروکس برادران آمریکایی در تولید لباس ورزشی مشتق از پیراهن سفید که از اوایل قرن بیستم به لباس استاندارد تجارت تبدیل شده بود، نقش مهمی داشت؛ این شرکت در دهه ۱۹۲۰مدل نخی مدرس(با نوارهای روشن و چهارخانه) را به بازار عرضه کرد، که به طور مشابه با تیشرت و پیراهن های تجاری (هرچند با پارچه های شل تر) برش خورده است اما بدون دکمه بسته می شود و حداقل طبق افسانه ها، جان بروکس، رئیس بروکس برادرز، در یک مسابقه چوگان در انگلستان متوجه شد که بازیکنان یقه هایشان را به هم می چسبانند تا جلوی باد زدگی را بگیرند؛ با گرفتن این ایده و وارد کردن آن به آمریکا، او آن را به تیشرت ورزشی یقه دکمه دار علامت تجاری Brooks تبدیل کرد.

در اصل قرار بود مانند چوگان، به عنوان یک پیراهن ورزشی (یعنی بدون کراوات و دکمه بالای آن، دکمه دار باشد)،مدل یقه دار دکمه دار در دهه ۱۹۵۰ به عنوان بخشی از ظاهر لیگ Ivy، پوشیده شده و به تصویب رسید.

خرید و تهیه تیشرت ورزشی مناسب

مردها دوست دارند ساده لبای بپوشند! ما مجموعه همه کاره مردانه و زنانه در اختیار داریم، به مجوعه ما نگاه کنید، آنها راحت و در عین حال با کلاس هستند؛ راحت و در عین حال پیچیده. آماده استفاده از ظاهر مدرن و سفر از دنیای روزمره شوید! تیشرت های ورزشی امروزه در مد رایج است و اگر می خواهید بصورت آنلاین خریداری کنید، ما شما را به دنیای تیشرت های ورزشی از جمله مدل استارت، یقه دار، نخی، آستین دار و تیشرت ورزشی اصل با کیفیت برتر، راحت و بادوام سوق داده و به سبد سبک شما اضافه می کنیم. ما حتی گزینه های گسترده ای در تیشرت های ورزشی زنان نیز داریم، بنابراین آماده باشید تا با آن ظاهر جذاب و عجیب غافلگیر شوید.

بیشتر بخوانید: اطلاعات و دانستنی های جالب درباره‌ی تیشرت ورزشی مردانه و زنانه

تیشرت های ورزشی مردانه در انتخاب های حسادت بر انگیز

وارد تیشرت های نرم و قابل تنفسی شوید که حرکتی بدون محدودیت دارند. برش تی شرت ها نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ است و آنها را به گزینه ای مناسب برای احساس سبک و راحتی تبدیل می کند. هر کجا که روز شما را به سمت ورزش سوق دهد طیف گسترده ای از پارچه ها، از پارچه های نخی فوق العاده راحت گرفته تا لباس های فوق العاده انعطاف پذیر جرسی انتخاب کنید و در تمام طول روز با راحتی و انعطاف پذیری لذت ببرید. اگر شما کسی هستید که تی شرت های پلی استر را ترجیح می دهد، ما آنها را در طیف گسترده ای از رنگ و مد برای شما آماده کرده ایم. ما تی شرت های کاملاً اسپرت را طراحی کرده ایم تا هنگام استفاده، پوست شما تحریک نشود. آنها با دوام و راحت هستند.

تی شرت های ورزشی زنانه، برای راحتی نهایی!

ما طیف گسترده ای از گزینه ها را برای انتخاب تیشرت های ورزشی زنانه در اختیار شما قرار می دهیم. این تیشرت ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند تنفس کنند و وزن کمی نیز دارند. آنها برای  استفاده در سالن ورزشی یا لباس راحتی مناسب هستند. با تیشرت های ورزشی زنانه جلوه ای صیقلی برای آن احساس پیچیده اندامتان ایجاد کنید. پارچه باعث میشود از داخل‌نیز خنک شوید، در حالی که عرق را برای راحتی خون از پوست دور می کنید.

ما حتی لباس های ورزشی مناسب زنانه داریم که این لباس را برای هر نوع ورزش مناسب می کند. با تیشرت های ورزشی با عملکرد بالا، خود را به حد مجاز آسایش برسانید. زیرا پارچه باعث کشش و تهویه مناسب می شود. برای احساس سبک وزنی، تیشرت های پلی استر را امتحان کنید. با خرید آنلاین تیشرت های ورزشی نهایت راحتی را کسب کنید.

خرید انواع تیشرت ورزشی