وقتی نوبت به خرید شلوارک ورزشی مردانه می رسد، ممکن است در جستجوی سریعترین و کارآمدترین روش برای تأمین نیاز خود و سریع روش رسیدن به ورزشگاه باشید. اما به نظرتان رسیدن برای این نکته تا به حال هیچ سوالی مطرح نشده است؟

احتمالا با عجله زیاد، به هنگام خرید، مزایای شلوارک اسپرت با درزهای داخلی خط دار در مقابل درزهای بدون خط یا ۷ اینچ در مقابل ۱۱ اینچ را نمی سنجید.

Cassandra Campa، مدیر عامل و بنیانگذار Next Level Wardrobe در شهر نیویورک، می گوید. قبلاً اینگونه بود که “بسیاری از مارک ها شورت های ورزشی را فقط با یک طول ارائه می دادند.معمولاً هم ۷ اینچ بود. اما وقتی سریع رو به جلو بروید می بینید که امروز همه شلوراک‌های مردانه دارای طول های مختلفی هستند.”

اینکه برای چه نوع فعالیتی قصد استفاده از آن را دارید، بسیار مهم است.این دقیقاً همان چیزی است که هنگام خرید شلوارک ورزشی کوتاه باید در خاطر داشته باشید. تا دیگر نگران حضور در زمین بدنسازی با یک شلوارک که در زمین بسکتبال می پوشید، نباشید.

بیشتر بخوانید: معرفی فاکتورهای مهم جهت خرید یک شلوارک ورزشی مردانه حرفه‌ای

شلوارک ورزشی مردانه مناسب در حال دویدن

کمپا توضیح می دهد،اولین نکته برای انتخاب نیم لگ ورزشی در نظر گرفتن نوع تمرین شماست. هرچه کوتاه تر باشد، سرعت فعالیت شما بیشتر است.

بنابراین، برای دویدن، بهتر است از پوشیدن شلوارک هایی که واقعا بلند هستند جلوگیری کنید، زیرا پارچه های اضافی زیادی مانع از راه رفتن شما می شود.

او می گوید: “من یک شلوارک اسپرت کوتاه ۴ اینچی را برای دونده ها توصیه می کنم زیرا پارچه کمتری دارند که مانع تمرین شما شود و شما را خنک نگه می دارند.”

توصیه می شود، از این موارد برای همه تمرینات استفاده نکنید.

Campa توصیه می کند: “شما قطعاً نمی خواهید با این شلوارک ها اسکوات یا CrossFit انجام دهید. زیرا کوتاه تر هستند و ممکن است پارگی در پشت نمایانگر بیش از آنچه که می خواهید از بدنتان دیده شود به نمایش بگذارد.”

یک شلوارک ورزشی کوتاه ۳-۴ اینچی برای دویدن مزایای خاص خود را دارد. برای کاهش عرق سوختگی عالی است. با جیب پارچه ای سبک به جمع کردن هرگونه وسایل مانند کلیدها و تلفن کمک می کند.

او می گوید: “شلوارک ورزشی Nike و Lululemon این مزیت را دارند و می توانید با جستجوی شورت ۴ اینچی در فیلتر آنلاین یا درخواست فروشگاه، آنها را جستجو کنید.”

از مهمترین گزینه های وی می توان به Nike AeroSwift 2-in-1 و Adidas Supernova Shorts اشاره کرد که هر دو آستر دارند.

آستر می تواند برای ورزش عالی باشد. زیرا شلوارک ورزشی شما را سر جای خود نگه می دارد.، آستر شبیه شلوارک فشرده سازی کوتاه بوکسور است.بنابراین اگر شورت ورزشی شما در طول تمرین پایین یا بالا می رود، آن شورت را به جای لباس زیر استفاده کنید که ترجیح دارد.

شلوارک ورزشی مردانه مناسب تمرینات قدرتی، گلف و شنای گاه به گاه

قد این شلوارک های ورزشی ۹ اینچ بسیار محبوب و مناسب است، اما به دلیل راحتی بیشتر مردان در پوشیدن طول های کوتاه ، تمایل کمتری نشان می دهند، کامپا توضیح می دهد:

“من شلوارک اسپرت ۹ اینچی را برای بچه هایی که از قبیل تمرینات قدرتی و گلف انجام می دهند، توصیه می کنم.” از آنجا که پارچه مناسبی روی این شلوارک وجود دارد و دقیقاً بالای زانو می خورد، بیشترین پوشش را با این طول خواهید داشت”

این شلوارک ها به طور کلی مزایای مشابه شورت های اسپرت دیگر را نیز دارند. آنها با پارچه سبک، خاصیت عرق گیری و جیب های زیادی برای نگهداری راحت هستند.

او Lululemon T.H.E Short با آستر و Vuori Banks Short را دوست دارد، که بدون آستر ارائه می شود و مخصوصاً برای شنا بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: معیارهای انتخاب شلوارک ورزشی مناسب و معرفی چند شلوارک اسپرت

نیم لگ بسکتبال و مناسب برای استراحت

این شلوارک ها را احتمالاً در حالی که در زمین بسکتبال یا در هنگام تماشای نتفلیکس در خانه هستید می پوشید.

کمپا می گوید: “این شلوارک ها ۱۱ اینچ یا بیشتر بوده و مناسب بسکتبال است.” اینها قطعاً جادارترین و راحت ترین شورت ورزشی هستند، بنابراین برای آنها مهم است که از نظر سایز کمر کاملا مناسب شما باشند تا از ظاهری شلخته جلوگیری کنند”

متأسفانه، یک نقطه ضعف وجود دارد، این شلوارک ها واقعاً از ماده ای برای عملکرد واقعی ساخته نشده اند، به این معنی که ممکن است پارچه عرق کند، به طور موثر کشیده نشود یا تهویه مناسبی را که در طول تمرین لازم دارید نداشته باشد (بنابراین بله، ممکن است در این شلوارک ها کمی بخار کنید).

کمپا می گوید: “شلوارک ورزشی نایک بهترین نسخه از این شلوارک های درز بلند را با رنگ های زیادی تهیه می کند و اینها معمولاً بدون آستر (از آنجا که با اندازه های بلندتری ارائه می شوند) نخواهند بود.”

شلوارک ورزشی مناسب برای هر گونه فعالیتی

اگر به یک شلوارک ورزشی مردانه یا نیم لگ اسپرت مناسب”برای همه فعالیت ها” نیاز دارید.، بهتر است یک جفت ۷ اینچی انتخاب کنید. کمپا می گوید: “این طول بهترین فروش برای بسیاری از مارک های شلوارک ورزشی مردان است.”

این طول برای بیشتر ارتفاع ها کاملاً مناسب است. بنابراین نه خیلی طولانی و نه خیلی کوتاه خواهد بود.با این طول می توانید از وجود پارچه اضافی و همچنین خطر نشان دادن بیش از حد پا جلوگیری کنید. شلوارک های ورزشی ۷ اینچی معمولاً به بالای زانو برخورد می کند.

“یک طول ۷ اینچی همچنین شلوارک اسپرت است که بیشتر از همه فرسوده می شود. مهم نیست که چه فعالیتی داشته باشید، بنابراین بیشترین طول ROI است. می توانید آنها را برای کارهای بدوی، تمرینات قدرتی، کاردیو یا حتی یوگا بپوشید. “

تقریباً همه مارک ها دارای این طول هستند بنابراین یافتن آنها بسیار آسان است، وی اضافه می کند: “[بسیاری از مارک ها] از پارچه ای سبک برخوردار هستند و به طور همزمان عرق شما را از بین می برند.”

او عاشق نسخه های خط دار و بدون خط Lululemon Pace Breaker Short و همچنین Ten Short Foundation Short است.مخصوصا اگر که همراه با آستر ارائهشود.این به خود شما بستگی دارد، بر این اساس انتخاب کنید، کدام شلوارک ورزشی یا شورت اسپرت مناسب شماست.