حرکت پرس سینه یکی از حرکات مادر رشته بدنسازی است که طرفداران زیادی دارد. هر ساله مسابقات جهانی پرس سینه نیز برگزار می‌شود و از جذابیت بالایی برخوردار است. یکی از مواردی که برای بدنسازان مورد توجه بوده است، افزایش قدرت پرس سینه است. تا بتوانند وزنه های بیشتری را جابجا کنند. قدرت تمامی عضلاتشان بهبود یابد و رشد عضلاتشان را شاهد باشند.

در کتاب الکترونیکی ” افزایش قدرت پرس سینه ” روش های بهبود قدرت بدنی به منظور افزایش میزان وزنه ها برای پرس سینه به صورت مرحله به مرحله شرح داده شده است. در این کتاب ۵۰ راز برای افزایش قدرت این حرکت ذکر شده است. این نکات شامل نکات تمرینی، نکات تغذیه جهت افزایش قدرت و همچنین موارد مرتبط با تکنیک های ذهنی است.

این کتاب توسط متخصصین حرفه ای این رشته گردآوری شده. و در راستای پیشرفت روز افزون ورزشکاران محترم در این صفحه قرار داده شده است. لازم به ذکر است این کتاب فوق العاده به صورت رایگان توزیع خواهد شد. یعنی برای دریافن آن نیاز به پرداخت هیچ مبلغی نیست. علاوه بر آن یک کد تخفیف در لابلای کلمات این کتاب وجود دارد. هم اکنون این کتاب را دانلودکرده و علاوه بر افزایش سطح آگاهی خود از کد تخفیف ویژه آن استفاده کنید.

حجم فایل: ۷.۱ مگابایت